14 Ιουλίου 2011

Deine Lakaien-Lonely

5 σχόλια:

  1. τωρα ... να τολμήσω.. να πω..

    το βιντεο γιατι βγαίνει τοσο μεγαλο??????????

    μπορει να μικρύνει.. στο πλατος.. απ τις ρυθμίσεις στο youtube..

    και για να ξεχασεις.. τα παραπανω..

    καλο βράδυ με φιλιά όχι άλλa μοναχικά.. όχι άλλο κάρβουνο.... δεν ήρθες στο ταξιδι μου.. σε περιμενα...

    μουτσ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι Large τύπος, γι αυτό!

    Είπα να 'ρθω...αλλά μετά είπα:"που να πας τώρα!"
    Τι δουλειά έχεις εσύ, με τους "μελλοθάνατους ερωτευμένους";

    Έπειτα τα ταξίδια αυτά είναι για τα μικρά παιδιά, σαν κι εσάς δηλαδή...να τα βάζεις πρώτη θέση στο λεωφορείο να μη ζαλίζονται!

    (αν έχεις απορίες για το "μελλοθάνατους ερωτευμένους" την απάντηση στην έχω παρακάτω...εάν έχεις)

    http://jokand.blogspot.com/2010/03/blog-post_3043.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εμεις τα μικρα παιδια.. εσυ παππουλης?..

    χαχαχαχαχαχα.. στο λεω-φορείο...

    οχι.. δεν είναι λεωφορείο..

    ανεβαίνουμε σε πύραυλο.. με ταχύτητες φωτός.. για προορισμους.. μακρινούς.. ανεξερεύνητους..

    μελλοντικοί..

    παρελθοντικοί..

    όλοι εμείς..

    αλλα πάντα τόσο τωρινοί..

    καυστικέ λαρτζ τύπε..:))

    φιλιά που μαγεύουν .. και σε παρασερνουν μαζι με την μελλο-θάνατη... τρελα ..παραφορα ερωτευμένη.. απ τα φιλια μου δεν μπορεις να ξεφυγεις.. σε παρασερνω στο ονειρο.. στο δικο μου ονειρο.. εκει δεν μπορεις να αντιδρασεις..

    την πατησες..

    κυριε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α!Εσύ είσαι αμετανόητη!!!
    (για συνομήλικους μας "κόβω"...μη σου πω και μικρότερος!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...xaxaxaxaxa


    αμετανοητα... παραφορα ... παθιασμενα..

    τωρα.. εαν εσυ παππούλης.. οχι εμεις συνομήλικοι..

    εαν εσυ παιδάκι.. ντα.. συνομήλικο ΜΟΥ εσυ..χαχαχαχα

    κοιτα μην είμαι εγώ μικρότερη απ σενα..:))

    καλημερα καυστικέ Μου λαρτζ τύπε..

    με φιλιά που ακόμα σε ταξιδεύουν..

    σε πείσμα σου..

    ε τι ονειρο ειναι δεν ποναει...:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή