22 Ιουλίου 2011

Η πληγή












Μόνοι σ' ένα δωμάτιο-μαντεύοντας το αύριο,
ποια στ' αλήθεια η ζωή μας θα 'ναι;
Ακούμε τα μηνύματα;
Της ζωής τα κύματα, σε ποια στεριά μας πάνε;

Μόνος και στην αγάπη σου-κοιτάζεις το κρεβάτι σου
μοιάζει με μια φωλιά ερειπωμένη
τόσα όνειρα-"πουλιά"
τόσα λόγια-μα τόση ερημιά
που θα βρούνε σκέπη να κρυφτούνε;
Τα ξερίζωσε ο βοριάς και τα έκαψε ο χιονιάς
στο κατώφλι σου ξερόκλαδα θα βρούνε...

Μόνος σ' ένα δωμάτιο-αντέχοντας το αύριο,
το σήμερα πληγή που θα περάσει;
Μόνος και στο ταξίδι σου-κοιτάς στο παραθύρι σου
τα παιδιά να παίζουνε στο δρόμο...
"Αχ! Να 'σουνα κι εσύ παιδί..."
(να κάνεις μια καινούργια αρχή, να μη ξανανιώσεις τόσο πόνο!)

(μετά)...

Μα δίχως πόνο η πληγή, δεν μπορεί να επουλωθεί
θα μένει μες στα στήθια-ανοιγμένη
θα είναι εκεί, θα αιμορραγεί
θα σου θυμίζει τη παλιά ζωή-τη ρημαγμένη!

7 σχόλια:

  1. Περνάνε οι πληγές, πονάνε, αιμορραγούν, μα κάποια στιγμή περνάνε και έρχονται καινούργια όνειρα και αν είσαι τυχερός θα έρθει κάποια παρτίδα που θα είναι δική σου η νίκη.
    Μόνο που δεν ξέρεις πόσο χρόνο θα πάρει για να γίνει......ίσως τόσα πολλά χρόνια που θα σε ξαφνιάσει όταν έρθει γιατί θα έχεις αποκλείσει ο ίδιος τον εαυτό σου πια απο το παιχνίδι.

    Έχεις πολύ ωραίες αναρτήσεις, με πολύ ευαισθησία δοσμένες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Levina...ωραίο όνομα!

    Λοιπόν Levina, καλώς ήρθες στο σπιτικό μου!
    Τα ξέρω όλα αυτά που λες...και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...αλλά κι εσύ ζωγραφίζεις υπέροχα.
    Επειδή κι εγώ είχα κάποτε καταπιαστεί με το είδος(μη φανταστείς...σκότωνα κάποιες ώρες που μου είχαν περισσέψει) ξέρω πόσο δύσκολο και κοπιαστικό είναι(καμιά σχέση με ποίηση)

    Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστώ jokand και για το καλωσόρισμα
    και τα δυο έχουν τον κόπο, το μεράκι τους,
    την διάθεση για να βγει το αποτέλεσμα που
    θα ικανοποιήσει πρώτα τον δημιουργό τους
    και μετά τους υπόλοιπους.
    τίποτα δεν είναι εύκολο
    αν δεν βάλεις σε αυτο ψυχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχω σπάσει το κεφάλι μου να θυμιθώ μια φράση σου σε ποιο ποιημα μου υπάρχει αυτούσια να παω να το δω και δεν θυμάμαι!!! κι εσύ τώρα με ρωτάς για ξένα τραγούδια :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα μεγάλα πνεύματα συναντιόνται;

    (Αφού στο έχω πει...είμαστε γεννημένοι ο ένας για τον άλλον!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή