22 Ιουλίου 2011

Παλιές μου αγάπες















_ Γράψε, κάτι και για μένα!

Των λουλουδιών που άγγιξες το μαρτυρούν ακόμα
οι μυρωδιές στα χέρια σου κι ας έχουν ιδρώτα κι αίμα...

_ Ζητάω πράγματα απλά μα πολυγαπημένα!

Την ώρα που όλοι οι άλλοι, θα ζουν στις αυταπάτες τους
εμείς θα περιμένουμε να σβήσουνε τα φώτα
κι ένα ταγκό ερωτικό θα ζήσουμε όπως πρώτα...

_ Θέλω μια σίγουρη αγκαλιά που θα με ταξιδέψει!

Σε όλα τα πέλαγα της γης εγώ θα βρω λιμάνι
στην πονεμένη σου καρδιά-κακό-κανείς μη κάνει...

7 σχόλια:

  1. Μου αρέσει οταν γράφεις μικρά και χωρίς ομοικαταληξίες.. θα μου άρεζε σε αυτο να μην υπήρχε..

    παρ ολα αυτα ειναι υπεροχο..

    μου αρεσε..

    ολοι αγαπημενε jo μου ψαχνουμε σταθερες αγκαλιες να μας κλεισουν μέσα .. σαν να μην υπαρχει αυριο..

    και αυτο το ερωτικο τανγκο...που το λατρευω...

    http://www.youtube.com/watch?v=UYjXm63DKQ0

    και η ανιδιοτελης αγαπη ... τι πιο ωραιο να υμνείτε.. ε?..

    καλο απόγευμα με φιλια που χορευουν τανγκο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Jo δεν το λεω για να σε μπερδέψω αλλά εμένα μου αρέσουν οι ομοιοκαταληξίες! :) αρκεί να τις δουλεύεις καλά, μερικές φορές έχω την εντύπωση ότι τα ελευθερώνεις δίχως δεύτερη σκέψη, επεξεργασία κτλ.
    Αυτό εδώ μου αρέσει ακόμα περισσότερο καθώς συνδιάζει ομοιοκαταληξία και διάλογο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xaxaxaxa..

    μη με λαβεις υπ οψιν..

    δεν εχω προθεση .. να ουτε υποδειξω.. ουτε να μπερδεψω..

    είσαι ελευθερος...
    ταπεινα..

    αυτα.. αλλα.. φιλια απογευματος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλιο για τον διάλογο:
    Αν είναι να "ζητήσω"
    τότε θα έλεγα "γράψε, κάτι μόνο για μένα"

    (όποιος ζητάει, ας τα ζητάει όλα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένες μου, αυτό το ποίημα είναι συγκερασμός και των δύο...άρα θα πρέπει να ικανοποίησα και τις δύο.(εάν θέλετε τη γνώμη μου το θεωρώ πολύ μετρίου αναστήματος...αλλά ας όψεται μια συνάντησα με μια παλιά μου αγάπη)

    Αγαπητή μου meggie..."ζητάς ό,τι σου λείπει".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ζήλεψα... γράψε κάτι και για μένα.

    Κλιντ.

    ΥΓ.
    Μεταξύ μας,ε; Μην μαθευτεί στην άγρια Δύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή