20 Ιουλίου 2011

Με σπασμένες αντένες















Τώρα πρέπει να αφήσω το λίγο για μένα
να εναποθέσω όπλα και λάφυρα στο βωμό της θυσίας
και την άπνοια της θάλασσας να βαφτίσω αγέρι.

Τώρα ήρθε η στιγμή να παραδώσω
την παιδική μου αφέλεια στο αδυσώπητο κύμα
και να απαλλαγώ μια για πάντα
απ' των άγουρων χρόνων μου, κιόλας, φερμένη συνήθεια
που σαν παιδί πλατσουρίζοντας έκτιζα πύργους στην άμμο.

Τώρα πρέπει κι εγώ σαν φρονών καπετάνιος
να αλλάξω τη ρότα, στο γέρικο πια σκαρί της ζωής μου
που στοιχειωμένο σαν φάντασμα, ακόμα ταξίδια γυρεύει.

Ήρθε και για μένα του τέλους η ώρα...
Σε λιμάνια απάνεμα θα φουντάρει η ψυχή μου
και της καρδιάς που αντιστάθηκε, τις σπασμένες αντένες
θα φυλάξω κειμήλιο για όλους αυτούς που τολμούνε.

23 σχόλια:

  1. αγπημενε jo..

    τολμω ταπεινα να πω...

    αυτο μ αρεσε παρα πολυ.... το καλυτερο απ οσα εχω διαβασει μεχρι τωρα..

    μη τυχον και αλλαξεις ροτα.. να μεινςι εκει..και να συνεχισεις να γυρευεις ταξιδια..

    γερικα σκαρια και .. .. φερτα εδω... θα τα μπαλωσουμε και θα τα κανουμε σαν καινουργια .. αγνωριστα σου λεω...θα τα ξαναριξουμε στην θαλασσα.. να την σαμπανια την εχω ετοιμη για το βαπτισμα..

    παρα πολυ ομορφο...

    καιιιιιιιιιιιι..

    καλή συνέχεια με φιλια που κατεβαινουν απ τα καταρτια και πλησιαζουν το τιμονι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι σίγουρος πως θα με φαντάζεσαι σαν καημένο γεράκο!
    Για το "μέσα" σκαρί μιλάω...και αυτό δυστυχώς δεν επιδέχεται λίφτινγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντι να πας να φουντάρεις δεν πάμε κανα ταξίδι;
    Το πολύ πολύ να πνιγούμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αγαπημεν jo...

    για το μεσα το εξω....

    θα σε παω.. στους καλυτερους.. στο ριο .. στην βραζιλια. θαυματαααααααα. σου λεω..νεαρε μου....

    ετοιμαστ βαλιτσες.. μην παρεις πολλα.. θα παρουμε καινουργια απ εκει...

    βιβα ο νεος jo.. βιβα..

    ομερτα...

    αμαν..

    φιλια βραζιλιανικα..για να ειμαστε μεσα στο κλιμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άρχισες το λίφτινγκ;

    Πες μου που πας να σε πάω!
    (παλιά διαφήμηση του ΟΑΣ...εάν θυμάσαι)

    Για αυτά τα πόδια αξίζει και να πνιγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπημένη μου...από λόγια και φιλιά έχω χορτάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είμαι αρκετά νεα και για λιφτινγκ και για να θυμάμαι...
    δεν με έχεις προσέξει καλά... έχω καλύτερες ιδέες για σένα από το να σε αφήσω να πνιγείς...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάλι με παρεξήγησες!
    Το λίφτινγκ έχει να κάνει με το "γέρικο μέσα μου" και δεν αναφέρεται σε σένα.

    Όσο για τον πνιγμό μου...θα κάνω πως πνίγομαι βρε χαζό(με την καλή την έννοια, το χαζό, γιατί είσαι και παρεξηγησιάρα), για να μου δώσεις το φιλί της ζωής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχαχαχαχα....

    το λιφτινγκ δεν το εχω αναγκη.. εσυ.. αν και νεαρος..

    χαχαχαχαχαχαχα....

    καλη συνεχεια με φιλια.. πραξεις...


    απ την βιασυνη της βρε.. δεν προσεχει.. μην την παρεξηγεις... χαχαχαχαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. η φωτο ειναι του Κλιντ σωστα?..:)))

    αλλα και παλι..

    καλη συνεχεια... με φιλια ολο Κλικ(ντ) χαχαχαχαχαχα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η φωτό είναι δική μου...κατά δική μου (ίσως και καταδίκη μου,εάν το βλέπεις έτσι εσύ)...και την έβαλα μόνο και μόνο να μη γίνονται παρεξηγήσεις με "γέρικα σκαριά" και "λίφτινγκ".

    Φέρνω του Κλιντ ε;
    Δεν το είχα παρατηρήσει...(για Κούρκουλο μου είχαν πει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αααα! Θείε Jo εσύ είσαι; :))))
    χαχαχαχα

    Ένα ξυρισματάκι μόνο Jo καλέ μου και είσαι ίδιος ο Τραβόλτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καμιά σχέση!

    Περιμένω φωτό σου ανηψιά, για να δω με ποια μοιάζεις...

    (για "Αλίκη στο ναυτικό" σε κόβω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προέβης σε αποκαλύψεις, ξεβράκωμα δηλ.

    Ξεβρακωθείτε όλοι/ες και θα σας στείλω το πόντσο μου να το φοράτε.

    Κλιντ

    ΥΓ
    Πούρο θέλετε;

    ΥΓ'
    Γκέη, Ινδιάνοι και Τρανς μη δεκτοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αδιάβροχος είναι;

    Γιατί εδώ έχουμε γίνει μούσκεμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχω ένα πρόβλημα:
    έσπασε η αντένα μου... πάω στο σιδερά,το Σμιθ.

    Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κάποια ζέσταινε το πιστόλι μου κι αυτό εκπυρσοκρότησε -στο κάτω κάτω πιστόλι είναι, τι περίμενες Τζων Καντ; να κελαηδίσει?

    Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι έγινε κορίτσια...φοβηθήκατε τις σφαίρες του Κλιντ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ούτε να κάνει κανείς μια κούρα ομορφιάς δεν μπορεί επιτέλους!!!!
    Πως θα παω στον φωτογράφο; :)

    Γιατί όμως τις ωραίες γάμπες τις συνδιάζετε με ξανθό μαλλί, δεν έχω βγάλει ακόμα συμπέρασμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το ξανθό μαλλί στη γυναίκα με κάτι άλλο συνδιάζεται...που λένε και στα ανέκδοτά!

    Άσε που η Βουγιουκλάκη δεν ήταν ξανθιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χα χα το ανέκδοτο τού σχολαρχείου!
    Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ξεσαλωνετεεεεε χωρις εμενα...

    και αργησα σημερα... αυτη η αταξια μου σημερα.. φταιει..

    αυτη με κρατησε μακρυα σαςςς.

    αλλαααααααααααα.. παλι δεν εχω πολυ χρονο.. επιστρεφω στην αταξια μου..

    καλο βραδυ... περιμενουμε νεες αναρτησεις... μη ξεχνιομαστε ...με φιλια απ την αταξία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή