29 Ιουλίου 2011

Μια νύχτα του Μαγιού

















Μια νύχτα του Μαγιού, θα έρθω να σε πάρω
και να σε ταξιδέψω στ' απέραντα του νου
ίσως η καρδιά σου, αρχίσει να αισθάνεται
στο κάλεσμα της άνοιξης και του αηδονιού.

Πιασμένοι χέρι-χέρι, μαζί να προχωρήσουμε
πάνω στην απάτητη και ανθισμένη γη
κι ό,τι μας πίκρανε πολύ, πίσω μας να αφήσουμε
μήπως και γλυτώσουμε απ' τη καταστροφή.

Μακριά από τους φόβους μας και τις φωνές της μέρας
να βρει την αγαλλίαση η σκιαγμένη μας ψυχή
τον οργασμό της φύσης να φέρνει ο αέρας
κι εμείς να τον εισπνέουμε να παίρνουμε ζωή.

Κι αυτά που χώρια ζήσαμε, εμείς να τα ξεχάσουμε
στο ημίφως του φεγγαριού θα φαίνονται σκιά
κι όσα μας καθυστέρησαν, εμείς να προσπεράσουμε
γιατί όταν θα 'μαστε μαζί θα είναι μηδαμινά.

Και την αυγή, του ήλιου οι πρώτες οι ακτίνες
κάτω από ένα δεντράκι, ας μας εύρουν αγκαλιά
θα είναι η νέα μας ζωή που μόλις ξεκινάει
κι εμείς θα το ποτίζουμε ν' απλώσει τα κλαδιά.

Μια νύχτα του Μαγιού, άσε με να σε πάρω
και να σε οδηγήσω-στης αγάπης την αστείρευτη πηγή
εκεί να ξεδιψάσουμε τις άπιωτες καρδιές μας
με μια δροσιά που λίγοι την έχουνε γευτεί.







13 σχόλια:

  1. να τολμήσω?..

    αισιοδοξία...

    τι να κρυβει άραγε αυτή η καρδια.. και αυτο το μυαλο..

    καλο απόγευμα με φιλια που στοχουν έχουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη μου...κακώς τόλμησες!

    Γάμπες μου ατελείωτες...σας ευχαριστώ!

    Κλίντ...είναι παλιό απωθημένο...(από μια "σαλουνιάρα"...τότε στο Texas)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xaxaxaxaxa.

    den mporo na grapso me ellinkous xarakthres..

    den gnorizo to giati... edo kai mia ora..

    alla to gelio einai gelio..

    xaxaxaxaxaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ δεν μπορώ να γράψω στα καουμπόικα. Πλάκα μου κάνεις;

    Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτά τα λόγια να μου έλεγε
    και να με κοιτά στα μάτια
    και θα τον ακολουθούσα στην γη του Πυρός
    που μόνο βράχια έχει !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για την ιστορία!
    Αυτό το ποίημα έχει γραφτεί πριν δέκα χρόνια...Μάιος ήταν.
    Πάντα αυτόν τον μήνα είμαι σε ποιητική έξαρση...πόσο μάλλον όταν γράφτηκε για μια κοπελιά (καλή της ώρα)...πολύ συντηρητική και ανασφαλής μαζί μου...που "ενώ ήθελε αδυνατούσε"...κάτι που είχε μετατραπεί σε μια άνιση μάχη μέσα της...μια μάχη με απώλειες που μου ήταν ορατές!
    Θυμάμαι είχα γράψει και ένα άλλο τότε...που θα μπορούσε να θεωρηθεί(και είναι) συνέχεια αυτού, θα το αναρτήσω προσεχώς εάν σας κάνει κέφι(κι εάν κάνει και σε μένα)...θα δούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εναλλακτικός τίτλος: Η νύχτα τού μαγιώ.

    Κ.

    Φιλιά καουμπόικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εγω .. α γραφω σημερα ελλήνικΟς..χαχαχαχαχα..

    εγω θα περιμενω..

    αλλα μαλλον θα περιμενουμε ολοι μας εγκριση πρωτα να παρεις απ αλλου για την αναρτηση..

    μιστερ... ολα τα λεφτα και οι σφαιρες μη σου εισαι..

    καλημερα σε ολους και φιλια παρτε ολοι και μοιραστειτε τα..μη μαλωννετε εχει για ολους... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κλιντ...δυο πιστολιές στον αέρα...και το αναρτώ!

    (όχι το μαγιώ...μη μπερδευτείς...το ποίημα)

    Αγαπημένη μου...Κλιντ είναι αυτός...έχει πιστόλι και σφαίρες...άσε που είναι καλός στο σημάδι...μπαμ και κάτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ναι ξεχασα... κλιντ ειναι ..

    πηρες την εγκριση?..

    εν αναμονη ..λοιπον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν έχω πάρει την έγκριση ακόμα...άμα ακούσεις τίποτα πιστολιές μίλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή