18 Οκτωβρίου 2012

Εγώ, ο Συγραφεύς










Εγώ τα ξέρω όλα,
εγώ είμαι συγγραφεύς!
Και κάθε οπισθοδρομικού
ο άγριος φονεύς...

Εγώ είμαι του πνεύματος,
μπαρούφας του ορθού,
και τύπους σαν κι εσάς
τους κάνω «γιαρτλού»!

Εγώ είμαι μπροστάρης,
μ’ ελεύθερες ιδέες,
και δε μ’ ενδιαφέρει
κι αν καίγονται οι σημαίες.

Εγώ έχω άποψη,
για όλους και για όλα,
κι όλα τα μαγειρεύω
στην ίδια κατσαρόλα.

Άντε ρε αμόρφωτε,
φύγε από δω…
Που ήρθες τώρα να μας πεις
«ποιος έκανε τ’ αυγό»!

Εσύ αν έχεις μούσκουλα
εγώ έχω υφάκι…
Και πέφτει στα πόδια μου ξερό,
το κάθε γκομενάκι!

Κι αν είσαι άντρας έλα,
το βράδυ να με βρεις,
στο ρινγκ της τηλεόρασης,
σε πάνελ εκπομπής.

Εκεί θα δεις, πως γίνεται
το αδύνατον - δυνατό…
Γιατί είμαι δημοκράτης
κι εσύ φασισταριό!

Σε ποια σχολειά σου μάθανε
κι έρχεσαι να μας λες,
για πατρίδα, για φρόνημα
κι άλλες υπερβολές;

Εγώ σπούδασα στο Χάρβαρντ
μιλάω κι Αγγλικά!..
Κι εσύ… Σε κάνα κωλοχώρι,
"Ελληναράς του κερατά"…

3 σχόλια:

  1. Σου έκλεψε το θέμα...

    Ο ΡΟΥΦΙΑΝΟC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα πάρει και lexus και θα με περιμένει στο στρινγκ τής τιβι.

    Ο ΔΙCΚΟΠΟΔΟΓΥΡΟC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απόλυτα εύστοχο! η περιγραφή των ''μαϊντανών'' της τηλεόρασης με το υφάκι καρατίων και τη στάση του ξερόλα που δεν ξέρουν τι πάει να πει πατρίδα, ιδανικά, φιλότιμο και ''τσίπα'', τόσο γλαφυρή. εύγε!

    φανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή