29 Ιανουαρίου 2012

Το κόκκινο πουκάμισο















Η ιστορία αυτή διαδραματίζεται γύρω στα 1700μ.χ
σε ένα πειρατικό πλοίο, που διέσχιζε τον ινδικό ωκεανό.
Ξαφνικά ακούγεται η φωνή του παρατηρήτη, από το πιο υψηλό
σημείο του καταρτιού.

_ Καπετάνιε! Τρία πειρατικά έρχονται κατά πάνω μας.

Ψύχραιμος ο καπετάνιος γυρίζει προς το βοηθό του και του λέει:
_ Ομάρ, φέρε μου το κόκκινο πουκάμισο...
_ Αμέσως καπετάνιε, λέει ο Ομάρ.

Έτσι και έγινε, ο Ομάρ έφερε το κόκκινο πουκάμισο, το φόρεσε ο καπετάνιος,
έδωσαν τη μάχη, νίκησαν και συνεχίζουν τη ρότα τους.

Καθώς συνέχιζαν το ταξίδι τους, ξαφνικά ακούγεται και πάλι
η φωνή του παρατηρητή απ' το κατάρτι.

_ Καπετάνιε! Οκτώ πειρατικά κατά πάνω μας.

Ο καπετάνιος, πάλι ψύχραιμος, γυρίζει στο βοηθό του και του λέει:
_ Ομάρ, φέρε μου το κόκκινο πουκάμισο...
_ Αμέσως καπετάνιε, απαντάει ο Ομάρ.

Και γίνεται μια από τα ίδια, το φέρνει ο Ομάρ, το φοράει ο καπετάνιος,
γίνεται μάχη, νικούν, και συνεχίζουν το δρόμο τους.

Κάποια στιγμή, ο Ομάρ ρωτά απορημένος τον καπετάνιο.
_ Καπετάνιε, γιατί κάθε φορά που είναι να δώσουμε μία μάχη φοράς το κόκκινο
πουκάμισο;
Κι ο καπετάνιος του απαντά με ύφος υπεροπτικό.
_ Δεν καταλαβαίνεις Ομάρ! Εάν τύχει και πληγωθώ στη μάχη να μην καταλάβει
το πλήρωμα, το αίμα που τρέχει και πτοηθεί
_Αααα! Αναφωνεί έκθαμβος και γεμάτος θαυμασμό προς τον καπετάνιο του, ο Ομάρ...

Την ίδια στιγμή ακούγεται η τρομοκρατημένη φωνή του παρατηρητή.
_ Καπετάνιε!!! Γέμισε η θάλασσα από πειρατικά που έρχονται κατά πάνω μας

Οπότε ο καπετάνιος, στρέφεται με σφιγμένο το πρόσωπο προς τον Ομάρ, και του λέει:

_ Ομάρ, φέρε το καφέ το παντελόνι και γρήγορα!!!


6 σχόλια:

  1. οκ! επειδή συγχίστηκα τώρα :p
    σου αναθέτω να γράψεις ένα ποίημα με τον ίδιο τίτλο ακριβώς.. γιατι εγώ ποίημα περίμενα να βρω!
    γυρεύω πολλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθίστε ρε!
      Μόνο ποιήματα θα πρέπει να γράφω εγώ...δεν γέλασες με την ιστορία μου;

      Αποφασίστε πως με θέλετε, "κατσουφιασμένο" ή το "γελαστό παιδί";

      Διαγραφή
  2. είπα μωρέ εγώ να είσαι κατσουφιασμένος
    ή να είσαι γελαστό παιδί
    ή να μην είσαι
    ή οτιδήποτε;
    εγώ το όφελός μου κοίταξα :)
    λοιπόν απαντώ.. σε θέλουμε ως ο εαυτός σου
    άντε και με ανέκδοτα (μωρέ το ήξερα..)
    συγκεκριμένα επιθυμούμε να γράφετε ως σας γνωρίσαμε
    και συγκεκριμένα, αυτό να σας λυτρώνει έτσι
    ώστε να ρίχνετε και κανένα χαμόγελο
    ενίοτε άνευ ανεκδοτακίου :p
    τελικά είπα χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και που 'σαι? Ρίχνε και κανένα γλυκοσυλλάβισμα, από κείνα τα πεθαμένα. Τι το κάναμε εδώ; Κιντεργκάρτεν?!

    Άννα Γνώστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ θέλω το πουκάμισο το θαλασσί! Παει και τελείωσε!
    Το 'χεις;

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή