17 Μαΐου 2010

Αν το αισθάνεσαι...


Φώναξε με, κι εγώ θ' ακούσω
μέσα απ' το θρόισμα των φύλλων
την αγωνία της καρδιάς σου
στην αναζήτηση των κτύπων.
Άγγιξε με, κι εγώ θα νιώσω
κάτω απ' τις άκρες των δακτύλων
του ρεαλισμού την πίκρα
και παραίσθηση των μύθων.
Κοίταξε με, κι εγώ θα κλέψω
μέσα απ' τα μάτια σου τον ήλιο
να με ζεσταίνει τη στιγμή
που πάλι μόνος μου θα μείνω.
Πρέπει να ξέρεις, πως η αγάπη
χρειάζεται δύο για να ανθίσει
βρες τον τρόπο, το μονοπάτι
να 'ρθεις κοντά μου, να μου το πεις
λίγο με νοιάζει αν μακριά
ο ένας απ' τον άλλον ζήσει
αυτό που θέλω είναι μονάχα
αν το αισθάνεσαι...να μου το πεις!
Αυτό θα είναι που στη ζωή
τις δύσκολες στιγμές, θα με κρατήσει
αυτό θα είναι που θα μου δείξει
τον δρόμο της επιστροφής.
Φωναξέ με, κι εγώ θ' ακούσω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου