22 Ιουνίου 2012

Χαμένος στη μετάφραση












How old are you?
Σε ελεύθερη μετάφραση:
«Πόσο παλιός είσαι;»

Τόσο παλιός
που οι ιδέες μου 
αρχίζουν
να σκουριάζουν;
Τα όνειρα μου
να αραχνιάζουν;
Και έχει να κάνει
με το χρόνο αυτό;

Αλλά πάλι δεν λένε:
«Όσα φέρνει η ώρα
δεν τα φέρνει ο χρόνος»;

Μήπως πρέπει
 να προτιμήσω από το παλιός
το ώριμος, το μεστωμένος;

"Αλλά ο παλιός είναι αλλιώς!"
Ναι! Μα θα μου πει,
και με το δίκιο του, κάποιος.
"Και ο νέος είναι ωραίος!"

Θέλεις να είσαι  ο ωραίος;
Ή θέλεις να είσαι ο αλλιώς!

Δεν γίνεται και τα δύο, ε;
Όχι! Πάντα κάτι χάνεις στη ζωή 
κάτι άλλο κερδίζεις. Είναι κανόνας !

Το ώριμος και μεστωμένος πάλι…
Μου θυμίζει γιαρμά ξεφλουδισμένο.

Μπα! Τότε θα προτιμήσω
Το κατασταλαγμένος…
Το προφέρεις κι ακούς τις στάλες
απ’ το απόσταγμα της ζωής.

Κα-τα-στα-λα-γμέ-νος!

Ναι! Αυτό είναι…Good idea
που λένε κι οι αγγλοσάξονες.
(γκούουντ αϊ-ντί-α;)
Αυτό πάλι…
που το προφέρεις και μόνο
σου φέρνει αηδία…
Μια τάση εμετική.

Τέλος, το αποφάσισα…
Είμαι παλιός, είμαι αλλιώς
μα στη ψυχή μου νέος!

Seat down-κατάχαμα, τώρα!




4 σχόλια:

  1. Όμορφο,μου άρεσαν οι στίχοι με τα ερωτηματικά
    στον εαυτό μας." ώριμος -σεσηπώς" που έλεγε κι ο Κωνσταντάρας σε μια παλιά ταινία, δεν θυμάμαι ποια.
    Ξεχωρίζω τα: ακους τις στάλες από το απόσταγμα της ζωής και τους τρεις τελευταίους στιχους.
    Βγαίνει από ολο μια σπιρτάδα,χιούμορ,αλλά και
    αισιοδοξία.(γίνεται κι αλλιώς?)

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι όμως, φίλε μου...μήπως τελειώνει με μια άρνηση να δει την πραγματικότητα (ότι είναι γέρος);

    Άσπρα μαλλιά της κεφαλής, κυβέρνηση μικρής πνοής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ μαζί σου, "έπιασες" το αυτοσαρκαστικό μου χιούμορ!

    Το seat down-κατάχαμα, αναφέρεται σε αυτόν(στην άλλη πλευρά του εαυτό μου στην ουσία) που πάει να μου την "βγει" και καλά...(εισαι παλιός, γέρος, ξοφλημένος και πάει λέγοντας), ορθώνοντας το ανάστημα του...

    Αλλά πάλι δεν γίνεται και αλλιώς...είπαμε:" Πάντα κάτι χάνεις στη ζωή κάτι άλλο κερδίζεις. Είναι κανόνας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.mygreek.fm/el/video-clip/3923/O-neos-ine-oreos-o-palios-ine-allios

    παλιό και αυτό αλλά καλόοο
    συμωνείς;)

    και εσύ βεβαίως ωραίος ;)
    δηλαδή νέος!!!

    απλά μαθηματικά :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή